0,00zł

Najczęstsze pytania:

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Jest taka możliwość. Skontaktuj się z nami w tej sprawie: tel. 607 861 600, sklep@beforewegetold.pl

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Przesyłki wysyłane są kurierem Geis, który dostarcza je w przeciągu 24h od daty nadania paczki.

Czy mogę płacić kartą?

Tak, w naszym sklepie możesz płacić:

  • kartą debetową lub kredytową,
  • szybkim przelewem Dotpay
  • przelewem standardowym

Na jaki numer konta wpłacać pieniądze?

Jeśli w opcjach płatności wybierasz “przelew bankowy” nasz numer konta otrzymasz mailowo. Gdyby jednak e-mail przepadł w czeluściach Internetu, tutaj również podajemy wszystkie niezbędne dane:

ING Bank Śląski
PL 73 1050 1676 1000 0097 0907 2145

Sklep Before We Get Old
Agata Cieślak
ul. Centralna 23c/8
44-244 Żory

Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia!

Czy dostanę fakturę?

Tak, wystarczy, że wpiszesz dane firmy w odpowiedniej rubryce podczas składania zamówienia.

Czy mogę zwrócić towar?

Personalizowane mapy tworzone są na indywidualne zamówienie, dlatego nie ma możliwości ich zwrotu. Jednak w przypadku, gdy przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona lub błąd leży po naszej stronie (np. błędna personalizacja), wówczas masz prawo do złożenia reklamacji. Formularz złożenia reklamacji.

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

Masz możliwość anulowania zamówienia, nawet w przypadku, gdy zostało już opłacone.  Aby anulować zamówienie, napisz do nas maila na sklep@beforewegetold.pl. Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko w przypadku, gdy paczka nie została jeszcze do Ciebie wysłana.

Mam inne pytanie...

W przypadku jakichkolwiek innych pytań, napisz do nas wiadomość: sklep@beforewegetold.pl lub dzwoń +48 607 861 600.

Copyright © 2019 - BeforeWeGetOld.pl