0,00zł

Najczęstsze pytania:

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Niestety na chwilę obecną nie mamy możliwości wysyłania paczek za granicę.

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Przesyłki wysyłane są kurierem DPD, który dostarcza je w przeciągu 24h od daty nadania paczki.

Czy mogę płacić kartą?

Tak, w naszym sklepie możesz płacić:

  • kartą debetową lub kredytową,
  • szybkim przelewem Dotpay
  • przelewem standardowym

Na jaki numer konta wpłacać pieniądze?

Jeśli w opcjach płatności wybierasz “przelew bankowy” nasz numer konta otrzymasz mailowo. Gdyby jednak e-mail przepadł w czeluściach Internetu, tutaj również podajemy wszystkie niezbędne dane:

ING Bank Śląski
PL 73 1050 1676 1000 0097 0907 2145

Sklep Before We Get Old
Agata Cieślak
ul. Centralna 23c/8
44-244 Żory

Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia!

Czy dostanę fakturę?

Niestety na chwilę obecną nie mamy możliwości wystawiania faktur. Do każdego zamówienia dołączamy rachunek jako dokument sprzedaży.

Czy mogę zwrócić towar?

Jeśli Niezbędnik Podróżnika nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Towar nie może być uszkodzony oraz posiadać śladów użytkowania (np. wybrakowane listki mydła  lub zużyty spray na komary, itd.). Pieniądze zwrócimy na Twoje konto do 7 dni od momentu otrzymania od Ciebie przesyłki. Aby zwrócić towar wypełnij formularz zwrotu zamówienia i dołącz go do przesyłki. Całość prześlij na adres wskazany w formularzu.

Personalizowane mapy tworzone są na indywidualne zamówienie, dlatego nie ma możliwości ich zwrotu. W przypadku, gdy przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona lub błąd leży po naszej stronie (np. błędna personalizacja), wówczas masz prawo do złożenia reklamacji. Formularz złożenia reklamacji.

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

Masz możliwość anulowania zamówienia, nawet w przypadku, gdy zostało już opłacone.  Aby anulować zamówienie, napisz do nas maila na sklep@beforewegetold.pl. Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko w przypadku, gdy paczka nie została jeszcze do Ciebie wysłana.

Mam inne pytanie...

W przypadku jakichkolwiek innych pytań, napisz do nas wiadomość: sklep@beforewegetold.pl lub dzwoń +48 607 861 600.

Copyright © 2019 - BeforeWeGetOld.pl