0,00zł

Najczęstsze pytania:

Mapa jest oprawiona, czy dostanę sam wydruk?

Wszystkie personalizowane mapy wydrukowane są na wysokiej jakości płótnie canvas, oprawione na drewniane ramy, wyposażone w niezbędne haczyki i gotowe do powieszenia. Pod mapą znajduje się płyta korkowa, która umożliwia zaznaczanie pinezkami odwiedzone miejsca. 

Co to oznacza, że mapa jest personalizowana?

Personalizacja mapy oznacza, że:

  • wydrukujemy na mapie Twoje imię, pseudonim, nazwę firmy, logo itd.,
  • możemy również wydrukować Twój ulubiony cytat czy motto życiowe,
  • do mapy otrzymasz komplet pinezek (kolor wybierasz samodzielnie), za pomocą których zaznaczysz odwiedzone miejsca.

Czy jest możliwość zamówienia mapy dla firmy?

Personalizowane mapy często zamawiane są na prezent dla współpracowników, szefów czy kontrahentów. Na mapie oprócz napisów (imiona, cytaty itd.) możemy również nadrukować logo firmy.

W jakich rozmiarach są personalizowane mapy?

Na chwilę obecną wszystkie nasze personalizowane mapy dostępne są w rozmiarach:

  • 40 x 60 cm
  • 60 x 90 cm

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Mapy przygotowywane są maksymalnie w przeciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania się wpłaty. Do tego czasu należy doliczyć czas wysyłki kurierem (24-48h od momentu nadania paczki). 

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Jest taka możliwość. Skontaktuj się z nami w tej sprawie: tel. 607 861 600, sklep@beforewegetold.pl

Czy mogę płacić kartą?

Tak, w naszym sklepie możesz płacić:

  • kartą debetową lub kredytową,
  • szybkim przelewem Dotpay
  • przelewem standardowym

Na jaki numer konta wpłacać pieniądze?

Jeśli w opcjach płatności wybierzesz przelew bankowy, numer naszego konta bankowego otrzymasz w wiadomości e-mail. Na wszelki wypadek tutaj również podajemy wszystkie niezbędne dane:

ING Bank Śląski
PL 73 1050 1676 1000 0097 0907 2145

Sklep Before We Get Old
Agata Cieślak
ul. Centralna 23c/8
44-244 Żory

Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia.

Czy dostanę fakturę?

Tak, wystarczy, że wpiszesz dane firmy w odpowiedniej rubryce podczas składania zamówienia.

Czy mogę zwrócić towar?

Personalizowane mapy tworzone są na indywidualne zamówienie, dlatego nie ma możliwości ich zwrotu. Natomiast, gdy przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona lub błąd leży po naszej stronie (np. błędna personalizacja), wówczas masz prawo do złożenia reklamacji. Wypełnij formularz złożenia reklamacji.

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

Masz możliwość anulowania zamówienia, nawet w przypadku, gdy zostało już opłacone.  Aby anulować zamówienie, napisz do nas maila na sklep@beforewegetold.pl. Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko w przypadku, gdy paczka nie została jeszcze do Ciebie wysłana.

Mam inne pytanie...

W przypadku jakichkolwiek innych pytań, napisz do nas wiadomość: sklep@beforewegetold.pl lub dzwoń +48 607 861 600.

Copyright © 2019 - BeforeWeGetOld.pl